Monday 9 May 2016

Vivix Membantu Melambatkan Proses Penuaan.

Salam sayang semua,selamat petang.Percaya tak kalau saya katakan Vivix ini adalah pilihan yang terbaik untuk anda kekal muda!Vivix ini mengandungi adunan fitonutrien proprietari,yang memanfaatkan kuasa anggur muscadine yang jarang ditemui dan resveratrol ,menghasilkan ramuan 10 kali lebih efektif dari Resveratrol yang membantu melambatkan proses penuaan.




Nampak kan gambar di atas ,Vivix mengandungi Resveratrol dan Polifenol 10 kali lebih berkuasa berbanding antioksidan yang lain.


Tahukah anda ramuan yang ada dalam Vivix ,menunjukkana memberi impak kepada empat mekanisma utama penuaan pada tahap selular :


  • Melindungi dan membaiki selular DNA
  • Memberi impak positif kepada pengawalan genetik
  • Menggalakkan biogenesis (pembentukan baru) mitochondria
  • Melambatkan pembentukan protein AGE 
Selain itu ,ia juga membantu dalam memelihara kesihatan jantung,kesihatan otak,kesihatan sistem imun,kesihatan sendi perlindungan antioksidan,peningkatan tenaga pada tahap selular dan kesihatan.



Mari kita kupas 4 mekanisma penuaan pada tahap selular ini :


  1. Kerosakan DNA - Setiap hari setiap sel tubuh diserang oleh hampir sejuta serangan yang merosakkan DNA.Serangan-serangan ini merosakkan pengkalan data genetik ,menghasilkan satu "typo" (kesilapan dari yang asal) yang akan mengganggu fungsi sel dan panjang umur.Ramuan Vivix melindungi dan memperbaiki selular DNA.
  2. Pengawalan Genetik - Pengawalan genetik menyumbang kepada deteriorasi (kemerosotan) umur pada tahap selular.Di dalam satu penemuan utama,menunjukkan ramuan Vivix mengaktifkan satu pengawalan genetik utama yang menolong melambatkan penuaan.
  3. Pengeluaran Tenaga Yang Kian Menurun Oleh Sel-sel - Mitochondria (penjana tenaga) di dalam sel menghasilkan tenaga yang kita perlukan.Apabila kecekapan mitochondria menurun fungsi sel turut menurun.Ramuan Vivix menggalakkan biogenesis (pembentukan baru) mitochondria untuk meningkatkan tahap tenaga di dalam sel.
  4. Penimbunan Protein AGE - Penimbunan berlebihan protein AGE (advanced glycation end products) boleh menyebabkan kerosakan tahap selular yang akan mengganggu keutuhan sel dan panjang umur.Ramuan Vivix adalah 10 kali lebih kuat dari Resveratrol (kandungan dalam anggur "muscadine") untuk melambatkan pembentukan protein AGE.




Mari lihat gambar di bawah ini,siapa sangka sebenarnya mereka ini nampak awet muda seawal usia 20 an.Jadi ingin seperti mereka cepat-cepatlah ambil Vivix ini.



Ternyata jelas betapa hebatnya Vivix ini kan ! Pada yang ingin mencubanya boleh menghubungi saya :

MamaHana<<0175690765>>

Boleh juga lawat IG saya: mama_hana_jual_vitamin

Fb pages saya : pengedar shaklee balakong

2 comments:

  1. Amalan Vivix setiap hari akan buat kita nampak muda dari usia. Memang berbaloi beli.

    ReplyDelete
  2. Yea..sangatlah berbaloi!Walaupun harganya mungkin mahal tapi kualiti dan hasilnya adalah tip top!

    ReplyDelete