Friday 20 May 2016

Kanser Perut Hilang Dengan Vivix.Vivix Dapat Membantu Merencatkan Sel-sel Daripada Berulang.

Selamat petang semua.Hari ini Mama Hana nak berkongsi lagi cerita.Kali ini tentang kanser perut.Biasa kan dengar kanser perut dan apa jua kanser.Sudah semestinya bila dengar kanser sahaja secara automatik fikir bahayanya bila ada kanser.Boleh membawa maut,jika tidak dirawat segera.

Apa itu kanser perut ?



Dari segi perubatan,kanser perut (juga dikenali sebagai gastrik) boleh terbentuk pada sebarang bahagian perut dan boleh merebak ke seluruh perut dan organ lain.Kanser perut boleh tumbuh sepanjang dinding perut ke esofagus atau usus kecil.

Ia juga menjalar sepanjang dinding perut dan merebak ke nod limfa berhampiran dan kepada organ seperti hati,pankreas dan kolon.Kanser ini juga mampu merebak ke organ jauh seperti paru-paru ,nod lymph atas tulang selangka dan ovari.

Kanser perut sukar dikesan.Selalunya tidak terdapat tanda pada tahap awal dan dalam kebanyakkan kes,kanser tersebut telah merebak sebelum ia disedari.

Antara gejala kanser perut :


Ketidakhadaman atau perasaan terbakar (pedih ulu hati)
  • Tidak selesa atau sakit di bahagian perut
  • Mual dan muntah
  • Cirit birit atau sembelit
  • Kembung perut selepas makan 
  • Hilang selera makan
  • Lemah dan letih
  • Pendarahan


Mari lihat testimoni ini yang menghidap kanser perut :



"Mak kena kanser tahap 4,dan alhamdulillah lepas kimo dah hilang kanser tu.Cuma kena selalu check up.Mak memang makan vivix time mula-mula dapat tahu kanser.
Tak pernah berhenti makan lagi,kalau tak makan tak de tenaga.Rasanya sebab mak makan Vivix,kanser itu tak naik dah,selalu risiko kanser akan naik semula lepas kimo.
Alhamdulillah dah dekat 2 tahun makan."

Bagaimana Vivix membantu dalam mengurangkan sel-sel kanser itu ?


  1. Kerosakan DNA - Setiap hari setiap sel tubuh diserang oleh hampir sejuta serangan yang merosakkan DNA.Serangan-serangan ini merosakkan pengkalan data genetik ,menghasilkan satu "typo" (kesilapan dari yang asal) yang akan mengganggu fungsi sel dan panjang umur.Ramuan Vivix melindungi dan memperbaiki selular DNA.
  2. Pengawalan Genetik - Pengawalan genetik menyumbang kepada deteriorasi (kemerosotan) umur pada tahap selular.Di dalam satu penemuan utama,menunjukkan ramuan Vivix mengaktifkan satu pengawalan genetik utama yang menolong melambatkan penuaan.
  3. Pengeluaran Tenaga Yang Kian Menurun Oleh Sel-sel - Mitochondria (penjana tenaga) di dalam sel menghasilkan tenaga yang kita perlukan.Apabila kecekapan mitochondria menurun fungsi sel turut menurun.Ramuan Vivix menggalakkan biogenesis (pembentukan baru) mitochondria untuk meningkatkan tahap tenaga di dalam sel.
  4. Penimbunan Protein AGE - Penimbunan berlebihan protein AGE (advanced glycation end products) boleh menyebabkan kerosakan tahap selular yang akan mengganggu keutuhan sel dan panjang umur.Ramuan Vivix adalah 10 kali lebih kuat dari Resveratrol (kandungan dalam anggur "muscadine") untuk melambatkan pembentukan protein AGE.

Dengan pengambilan Vivix sesudu setiap hari dapat membantu mengurangkan sel-sel kanser itu dari merebak lebih teruk.Demi insan tersayang hadiahkanlah sebotol vivix ini.

   harga untuk sebotol Vivix RM475


Berminat dan ingin mencubanya .Hubungi saya :
Mama Hana 017.569.0765 (call/sms/wasup/telegram)

No comments:

Post a Comment