Friday 27 May 2016

Hebatnya Ibu-ibu Apabila Berpantang Dengan Vivix Si Sirap Merah.

Assalamualaikum dan selamat pagi buat semua yang sudi menjengah ke blog Mama Hana ini.Sebut sahaja berpantang pasti ada setiap pengalaman masing-masing kan,ada lambat sembuh luka dan ada yang cepat sembuh.Semua juga dari pemakanan juga.Selain dari pengambilan suplement kesihatan dalam tempoh berpantang.

Dalam tempoh berpantang penting dalam menjaga kesihatan dalaman dan luaran,jadi dengan ini Mama Hana sangat mencadangkan ibu-ibu mencuba Vivix.Sebabnya ia bagus dan memberi kesan yang cepat dan tak perlu nak ambil macam-macam suplement lain.Vivix bagus untuk kesihatan yang menyeluruh.


Untuk menguatkan lagi kenyataan itu,Mama Hana nak kongsikan beberapa testimoni ibu-ibu yang mengamalkan Vivix sepanjang tempoh berpantang :


Testimoni Pertama



"Betul lah,bab berat kan sebenar membantu sangat-sangat ,sebab apa tau,saya pregnant dari 1 hingga anak ke-3 tak pernah pun lepas pantang dapat berat asal sebelum mengandung.
Turun memang turun ,tapi bukanlah berat asal!Wajib bervivix masa berpantang tau !"


Testimoni Kedua.



"Consume Vivix dalam pantang,milkbooster yang superb,badan bertenaga.Alhamdulillah ramai tegur nampak sihat walaupun masih dalam waktu pantang."


Testimoni ketiga.




" Saya makan Vivix dalam pantang ,luka jahit banyak sangat sampai nak duduk pun sakit.Menangis nak duduk,nak jalan lagi la..
3 hari makan Vivix terus hilang sakit."



Mari kita lihat Apakah sebenarnya rahsia kehebatan Vivix ?

Vivix adalah satu-satunya makanan kesihatan yang kaya dengan Resveratrol.

  • Tinggi Antioksidan
  • Anti-inflamasi
  • Anti-kanser

Antara kehebatan lain ialah vivix mengandungi 10x lebih bertenaga daripada restveratrol.Tidak mengandungi alkohol sebaliknya menggunakan bahan semualajdi, tanpa pewarna dan persasa tiruan dan pastinya HALAL.


Satu hidangan vivix mengandungi jumlah resveratrol yang sama banyak seperti yang terdapat dalam 100 gelas wain merah.


Perasan tak, dikalangan orang cina tau mat salleh, mereka menggunakan arak sebagai pemanas badan. Jadi tak delah badan sejuk dan badan cepat pulih. Alternatifnya, bolehlah bervivix untuk mempercepatkan proses penyembuhan.


Untuk maklumat lanjut dan ingin membuat order,boleh hubungi :

Mama Hana 017.569.0765 (call/sms/wasup)

1 comment: