Sunday 22 May 2016

Penglihatan Mak Dah Makin Jelas Dan Tak Perlukan Pembedahan Lagi.

Salam sayang semua yang sudi membaca blog Mama Hana.Kisah hari ini pasal mata.Tapi apa kena mengena pula dengan Vivix eh ?Jom baca selanjutnya.



Kisahnya bermula begini.

"Sampai ofis pagi ini,menitik air mata saya bila sorang kawan datang beritahu ibunya ada masalah bendasing dalam mata telah hampir sembuh sepenuhnya.
Sebelum ini mak dia ada gangguan penglihatan di mana dia nampak bintik/tompok hitam dalam pandangan akibat pengumpulan jeli yang mengisi bebola mata yang mencair,berkumpul lalu bergerak ke hadapan retina.
Floaters ini terjadi secara semulajadi dan biasanya berlaku di kalangan golongan lanjut usia ,retinopati diabetes ,koyakan pada retina dan individu yang mengalami rabun jauh.
Emaknya takut nak operate ,umur pun dah lebih 60 tahun .Saya cadangkan pengambilan Vivix dan corotomax dan emaknya start makan lebih kurang sebulan lepas,baru botol yang pertama.Sekarang penglihatan emaknya dah jelas,semakin baik dan tak nampak bintik atau tompok yang mengganggu lagi.Apa yang lebih mengharukan doktor kata beliau dah tak perlu operate lagi.Badan pun rasa lebih sihat dan bertenaga.Syukur."




Begitulah kisahnya..Alhamdulillah dah tak perlu operate.Masalah mata diatas adalah disebabkan kerosakan atau kecederaan ligamen, saraf dan tisu mata dan sekitarnya.

Nutrien atau zat apakah yg diperlukan untuk mata yg sihat?


Antara nutrien dan zat yang diperlukan untuk kesihatan mata seperti Vitamin C, Vitamin E, Carotomax, Omega, Alfafa, B-complex dan paling power dalam VIVIX.

VIVIX merupakan antioksidan yang sangat power terkandung dalamnya 4 bahan iaitu purple carrot, anggur muscadine, Europian elderberry, polygonum cuspidatum.


Kebaikan Vivix Untuk Mata :

Vivix melindungi kualiti kesihatan mata.Makanan yang Kaya dengan anthocyanin seperti lobak Unggu Boleh membantu meningkatkan kesihatan mata anda. Kajian menunjukkan bahawa anthocyanin membantu dari segi meningkatkan penglihatan mata pada waktu malam, meningkatkan peredaran dalam kapilari retina.

Lutein dalam lobak Unggu juga berfungsi untuk melindungi kualiti mata dan ia digelar "vitamin mata". Lutein biasanya digunakan dalam rawatan pencegahan masalah atau kemerosotan mata seperti katarak dan retinitis pigmentosa.

Bagaimana VIVIX ini membantu mengatasi masalah mata?


Semestinya kerana kandungannya yg terdiri daripada 4 bahan utama mengandungi antioksidan yang tinggi yang amat penting dalam hal penjagaan kesihatan mata, untuk mencegah penyakit mata seperti ARMD, glaukoma dan katarak.Kebanyakan masalah mata adalah disebabkan kerosakan atau kecederaan ligamen retina, tisu dan saraf.

Oleh itu,dengan adanya Vivix ini dapat membantu memperbaiki dan melindungi sel-sel mata yang bermasalah agar kembali sihat.Melalui 4 tindakan ini,ia dapat membantu mengatasi masalah mata yang dihidapi.

Masalah mata boleh terjadi disebabkan faktor penyakit lain seperti diabetes, darah tinggi, bell's palsy, kanser, dan kadar kolestrol yang tinggi dan ada juga yang disebabkan oleh genetik.cuma antara perasan ataupun tidak je. Kan customer dapat bonus di mana penyakit diabetes terkawal & masalah mata pun pulih.

Kebanyakan yang mengalami masalah mata ni contohnya yg rabun adalah disebabkan ketegangan ligamen retina utk memfokuskan kepada objek yg dilihat,pendek kata saraf mata tu stress.Apabila stress kadar bacaan rabun akan semakin meningkat dan akhirnya jika tidak diatasi akan menyebabkan saraf mata akan menjadi rosak dengan lebih teruk.Jadi yang ada masalah ini boleh amalkan vivix,jika diamalkan secara konsisten umpama seperti "kelahiran baru" sebabnya DNA sudah di perbaiki oleh kandungan-kandungan yang hebat dalam Vivix.Semuanya juga semestinya dengan keizinan dari Allah.

Untuk maklumat lanjut dan ingin membuat order boleh hubungi saya :

Mama Hana 017.569.0765 (call/sms/wasup)

No comments:

Post a Comment