Friday 6 May 2016

Vivix Membantu Dalam Masalah Jerawat Yang Kronik.

Salam Jumaat yang penuh barakah dan rahmat ini.Kisah kali ini Mama Hana nak kongsikan tentang bagaimana jerawat yang bernanah teruk kini sudah pulih malah semakin licin.Sebelum bercerita lebih mendalam mari kita lihat apakah itu jerawat ?



Apa itu Jerawat ?
Jerawat merupakan satu fenomena biological yang terjadi pada kulit akibat dari masalah keradangan tisu pada bahagian kelenjar minyak di kulit muka manusia.Ia sering muncul pada bahagian yang selalu berminyak seperti kulit muka dan kulit badan.Jerawat ada tiga kategori iaitu jerawat ringan,jerawat sederhana & jerawat kronik.

Terdapat juga beberapa jenis jerawat iaitu:


1.Jerawat ringan (bintik2 hitam + jerawat kecil )

2.Jerawat sederhana ( banyak jeragat, bintik hitam dan putih, keluar jerawat badan )

3.Jerawat kronik ( jerawat besar,sakit,parut kekal,termasuk jerawat badan )


Maru kita lihat pula punca-punca terjadinya jerawat :

1. Hormon ( ketika haid )
2. Kekotoran di muka
3. Alahan
4. Silap penjagaan ( set kosmetik / set rawatan kulit )
5. Kandungan toksin dalam badan tinggi

Apabila kulit muka dipenuhi jerawat , biasa kita akan cuba pelbagai jenis produk untuk membersihkan jerawat dan parut yang ada. Tetapi sejauh mana ianya berkesan?Anda juga sudah mencuba bermacam-macam produk tetapi jerawat masih ada dan parut juga sukar hilang.
Jawapannya anda perlu detox dulu tubuh badan .Ini kerana punca utama jerawat adalah kekotoran dan masalah keradangan tisu kulit muka. 
Di sinilah saya ingin kongsikan bersama anda semua bagaimana Vivix boleh membantu dalam masalah jerawat dan parut ini dengan cepat dan lebih berkesan.



Lihat gambar di atas inilah dia Vivix atau juga dikenali sebagai sirap merah.Salah satu agen Detox yang paling berkesan ,kerana vivix mempunyai satu manfaat iaitu anti-radang yang sangat bagus selain manjadi sumber Vitamin A yg terbaik. Ia terdapat dalam PURPLE CARROT / LOBAK UNGU


Ini dia Lobak Unggu salah satu kandungan yang terdapat dalam Vivix dan ia sangat membantu dalam masalah jerawat.
Selain itu, Vivix juga membantu memperbaiki tisu-tisu kulit muka yang rosak dan juga melindungi sel-sel yang ada daripada rosak. Ia adalah tugas RESVERATROL yang kuat dengan antioksidan.
Vivix adalah agen DETOX terhebat, membantu membersihkan TOKSIN yang ada dalam badan yang juga menjadi punca kenapa jerawat sukar hilang di kulit muka. 
Apabila dalaman kita bersih, luaran juga akan bersih kerana sel-sel dan organ dalaman berfungsi dengan baik. 
Amalkan sahaja Vivix ini, secara tidak langsung kita dapat perbaiki juga sel-sel dan organ dalam badan kita yang lemah atau rosak.
Bakteria dan kotoran yang ada dekat luar yang melekat pada kulit muka, kita boleh cuci dengan pencuci muka,tetapi jika bakteri dan kotoran yang sudah masuk dalam badan, macam mana nak cuci betul kan ?
Jadi,sebab itulah kita kena DETOX. Cuci segala bakteria dan kotoran yang ada dalam badan.

Mari kita lihat testimoni ini :
--------------------------------------


Lihat penangan Vivix kulit lebih licin.Jerawat bernanah pun tiada.
Memang Ohsem Vivix ni.Bantu detox dan bantu kulit lebih cantik.Tak rugi jika berhabis lebih untuk diri kan !Sebabnya Vivix kesan terhadap keseluruhan badan kita.

Untuk keterangan lanjut,anda boleh hubungi saya :
call/sms/whatsapp/wechat/telegram 0175690765 (mamahana)
Boleh follow my IG : mama_hana_jual_vitamin

2 comments:

  1. Jerawat sangat mengganggu...amalkan vivix untuk atasinya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tahukah anda dengan amalan vivix setiap hari dapat membantu masalah anda yang jerawat kronik,sebabnya vivix juga membantu detox buang segala kotoran yang tak diingini ,barulah vitamin dapat bertindak dengan lebih berkesan

      Delete