Thursday 11 September 2014

RAHSIA AWET MUDA DENGAN COLLAGEN

Kolagen adalah sejenis protein yang terbina seumpama gam yang melekatkan kulit, tulang, otot, tendon dan ianya boleh berkurangan seiring usia.

Ada orang yang memang obses dengan kecantikan akan sanggup berbuat apa sahaja untuk cantik. Salah satu perkara biasa yang diamalkan adalah menyuntik kolagen secara berleluasa. Mungkin juga dilakukan oleh mereka yang tidak bertauliah. Jadi jangan terburu-buru kerana ia boleh mengundang padah pada anda.
sebelum  mengambil sebarang produk atau sebarang suntikan, anda mestilah memahami apa punca terjadinya penuaan kulit yang juga termasuk dalam kehilangan kolagen dalam badan.




Shaklee collagen powder adalah suplemen kolagen yang unggul,mengandungi 4000mg Kolagen RSS (Sisik Ikan Merah) proprietari,sejenis kolagen tulen & bermutu tinggi yang diekstrak dari sisik ikan merah,

Kolagen Shaklee adalah sangat rendah dalam berat molekular,sekitar 1000 Dalton (berat molekular kolagen disukat dalam Dalton) amat mudah diserap oleh tubuh & membantu meningkatkan sintesis kolagen pada lapisan dermis dengan berkesan.

Semakin kita menua,tubuh kita semakin kurang kolagen,mengakibatkan lebih banyak kedutan & garis halus,disamping kulit yang semakin kendur.
Umur bukanlah faktor yang menyebabkan kekurangan kolagen di dalam tubuh kita.
Kerosakan kolagen juga boleh dipercepatkan dengan faktor luaran seperti matahari,radikal bebas udara,air & nutrisi.
Justeru itu,Shaklee Collagen Powder mampu membantu kulit kita mengekalkan elastrasiti semulajadi & memperlahankan kehadiran kedut-kedut.



Tampak lebih muda

-bermanfaat dalam membantu menguatkan rambut & merangsang pertumbuhan semula.
-kuku akan menjadi lebih kuat,bintik putih akan hilang & pangkal kuku akan mengekalkan warna yang sihat.
-kulit akan kurang kering & elastisiti akan bertambah baik juga.kulit juga akan sembuh dengan cepat & membantu mengurangkan parut.
-membantu menghilangkan tanda penuaan

Rasa lebih muda

-Kolagen adalah sama penting untuk tulang seperti juga tulang perlukan kalsium.Kolagen membantu menguatkan tulang & kemungkinan menjadi rapuh.
-Kolagen membantu mengurangkan kesakitan & geseran sendi-sendi.
-Baik untu mata.
-Memastikan otak sentiasa sihat.




Dengan pembelian 6 kotak Collagen Powder akan dapat percuma 1 hanya untuk bulan ini sahaja...
Atau juga beli 2 kotak dapat less 5%.
Untung dan jimat berganda-ganda.

Ingin dapatkan harga yang lebih murah
Jom join ahli bersama saya...

Bagaimana cara nak order :

Call/wasup/sms <<0175690765>>
Boleh juga follow IG saya :mama_hana_jual_vitamin


No comments:

Post a Comment