Sunday 14 September 2014

MANFAAT UTAMA NUTRIFERON

Penemuan terhebat dalam bidang Immunologi

Interferon ditemui oleh Dr.Yasuhiko Kojima dari University Tokyo pada tahun 1954.

Selepas membuat kajian selama 40 tahun & semakan semula beribu-ribu jenis sebatian & lebih 200 jenis herba yang berlainan,Dr.Kojima telah berjaya membangun satu-satunya interferon semulajadi didunia (Nutriferon).Dia telah berjaya menetapkan bahawa ekstrak dari 4 tumbuhan iaitu biji labu,bunga Safflower Honeysuckle Jepun & biji Plantago,mempunyai daya kebolehan mendorong pengeluaran semulajadi interferon tubuh.Formulanya yang digunakannya adalah semulajadi,selamat,tulen & berkesan.

MANFAAT UTAMA NUTRIFERON

1)Mengukuhkan sistem imun dalam amsa 3 hari
-Ia adalah satu-satunya interferon semulajadi di dunia.Kajian-kajian telah menunjukkan bahawa interferon mampu merangsang & mempertingkat secara keseluruhan sistem imun tubuh dengan mengerahkan sistem pertahanan semulajadi tubuh berfungsi membunuh T-Cells,B-Cells & makrofag.

2)Melawan kanser & tumor
-Interferon semulajadi mengandungi polisakarida yang nerangsang & mengaktifkan immunoglobulin melawan sel-sel tumor & kanser.Selain dari itu ia juga mampu mengurangkan ketidakselesaan pada waktu rawatan kemoterapi.

3)Melindungi dari influenza
-Ia mengimbangi kepada respon alergi persekitaran & pencemaran udara,melindungi dengan berkesan daripada virus,mikrob,termasuk selesema,flu,alergi,inflamasi & influenza.

4)Meringankan stress & kelesuan
-Meringankan kemudaratan yang disebabkan oleh keresahan,stress,kelesuan & gaya hidup yang sibuk.

5)Melambatkan penuaan
-Formula unik Nutriferon merangsang pengeluaran makrofag untuk mengurangkan radikal bebas,virus & kuman.Justeru itu sel-sel akan menjadi lebih sihat.

6)Mengurangkan infeksi oleh pesakit Hepatitis B & C
-Keberkesanan Nutriferon dalam memerangi virus akan mengurangkan infeksi & meminimumkan ketidakselesaan seperti kembung perut,rasa mual,muntah kepada pesakit Hepatitis B & C.

7)Mempertingkatkan menopuse
-Hypertensi,tahap kolestrol yang tinggi,kitaran haid & masalah lain berkaitan menopuse akan menjadi lebih baik.

8)Mempertingkatkan PMS
-Terbukti secara klinikal mengurangkan simptom yang terjadi akibat ketidakseimbangan sistem endokrin iaitu kekejangan waktu haid,sakit belakang,sakit payudara,masalah jerawat ,kegelisahan,insomnia & mood swing.



ingin dapatkan harga lebih murah??
jom join ahli bersama saya..

fb : faezah mohamed said
fb pages : good health for life
sms/whatsapp : 0163102372

No comments:

Post a Comment