Saturday 11 October 2014

TESTIMONI PENGGUNA KRIM HERBAL BLEND

Assalamualaikum dan selamat petang...

Sekarang ini HERBAL BLEND telah hangat di pasaran kerana pelbagai kegunaan yang kita boleh guna..Bermacam-macam testimoni saya dapat dan ingin kongsikan pada anda semua....

menggunakan herbal blend pada anak yang kena ruam lampin...''serius ajaib'' kata pengguna ini...

memang ok krim ni!semalam letak kat pipi anak,pagi ni tengok dah bersih...memang ajaib sungguh ajaib!!

  ikhtiar tok kurangkan kudis...alhamdulillah kudis mula nak mengecut...

Saya sendiri pun gunakan krim intuk anak saya dan saya sendiri gunakannya...Memang puas hati,baunya seakan mentol tetapi xpanas pun!Sebab itulah ia sesuai untuk semua peringkat umur..

Boleh juga sapu pada :

#gigitan nyamuk

#ruam lampin

#tumit pecah

#gatal-gatal

#kulit kering

#jerawat

#kudis

#nak hilangkan bintik-bintik hitam di hidung pun boleh

WOW!!!ternyata sudah kan krim ni krim ajaib,jadi tak perlu ragu-ragu dan was-was lagi...krim ini sudah semestinya selamat,semulajadi dan berkesan!1 tiub ini murah sahaja hanya RM27.50 untuk satu 1...Jom sediakan krim ini untuk keperluan anda malah seisi keluarga...

Untuk maklumat lanjut boleh hubungi saya

call/sms/whatsapp/wechat/telegram 0163102372

fb:faezah mohamed said   fb pages:good health for life

No comments:

Post a Comment