Tuesday 7 October 2014

RAYA AIDILADHA KAMI

Assalamualaikum dan selamat malam...Baru ada kesempatan nak update blog...Maklumlah line di kampung tak berapa laju dan sibuk dengan anak....

Alhamdulillah tahun ini tahun kedua Aidiladha buat kami suami isteri,tahun ini bertambah ceria lagi dengan hadirnya puteri sulung kami ini yang sudah berusia lima bulan...Meriah suasana raya kami,adik beradik semua balik berkumpul...Meriah juga anak buah saya yang dah besar pun datang beraya di rumah...Walaupun ibu mereka sudah tiada iaitu arwah kakak saya,mereka tetap datang melawat kami....sambil menziarahi kubur arwah mama diorang...Sorang dah berumur 12 tahun sorang lagi berumur 7 tahun...Hubungan kekeluargaan kami masih kekal....


Inilah puteri kesayangan saya...yang semakin lasak & aktif...macam-macam ragamnya...

Cinta hati saya kedua-duanya....

Inilah saya dan puteri kesayangan saya....

Selamat hari raya Aidiladha dari kami sekeluarga....

No comments:

Post a Comment