Wednesday 29 October 2014

GAMBAR PENGUBAT RINDU

Selamat petang semua....

Rasanya nak menjangkau setahun saya meninggalkan dunia kerja saya dengan kanak-kanak.Lebih kurang 5@6 tahun saya pernah berkhidmat  di TASKA dan TADIKA.Banyak ilmu yang saya dapat sepanjang bekerja di sana dan juga banyak kali mengikuti kursus-kursus yang berkaitan taska dan tadika..Petang ini saja je santai-santai,tiba-tiba rindu akan anak-anak di sana.Alhamdulillah ada juga pengubat rindu akan mereka dengan melihat gambar yang telah dihantar oleh rakan yang masih bekerja di sana.

Mereka semua pun sudah besar-besar.Yang mana saya juga pernah menjaga mereka dari bayi kini sudah membesar dan comel-comel.Ini antara gambar-gambar mereka yang saya perolehi,cukup untuk pengubat rindu saya.






Cikgu doakan semoga kamu semua diberi kesihatan yang baik,hormat orang tua dan berjaya nanti....

Sekian...santai-santai petang


No comments:

Post a Comment