Sunday 12 October 2014

ATASI MIGRAIN DENGAN SET SHAKLEE

Assalamualaikum dan selamat pagi kepada anda yang setia sudi melawat blog saya.....

Semalam saya sudah bercerita dalam blog ini tentang tips mengurangkan serangan migrain.Migrain sering terjadi kepada golongan wanita,kenapa???Sebab wanita ni cepat lemah nak pitamlah....tak cukup tidur pun yea jugak....lagi-lagi pada yang suka berdiet cara yang tidak betul menyebabkan perut masuk angin dan suka melengah-lengahkan waktu makan!Dengan faktor-faktor ini maka golongan wanita sangat mudah kena migrain...Oleh yang demikian,saya mencadangkan anda untuk mencuba set migrain dari suplement Shaklee....


OSTEMATRIX

#Kalsium bukan sahaja membina tulang dan gigi,malah ia membantu menetapkan ritma jantung,menyelesaikan masalah insomnia,membantu pengaliran gizi masuk dan keluar daripada membran dan membantu dalam pembekuan darah.

#Kalsium juga sangat diperlukan dalam mempertahankan fungsi saraf dan otot,serta buah pinggang.

#Magnesium penting untuk mengelakkan pembuluh darah menjadi kejang,salah satu antara punja migrain.

#Vitamin D untuk penyerapan kalsium.Kalsium yang tiada Vitamin D tidak boleh diserap oleh tubuh dan boleh tertinggal sebagai batu dalam ginjal atau pundi kencing.

B-COMPLEX

#Vitamin B2 (riboflavin) dan vitamin B6 (pyridoxine) telah terbukti membantu mengurangkan kesakitan migrain.

#Vitamin B lengkap dengan b-complex memastikan anda bukan sahaja mengurangkan risiko diserang migrain tetapi dapat juga mencegah penyakit lain.


Selain mengamalkan suplement pengambilan air putih yang secukupnya,berfikiran positif dan tidur yang mencukupi dan janganlah pula lebih had tidur yea!!

Untuk maklumat lanjut boleh hubungi saya

call/sms/whatsapp/wechat/telegram 0163102372 

email:mamapae907@gmail.com

fb:faezah mohamed said   fb pages:good health for life


No comments:

Post a Comment