Sunday 6 April 2014

SET KESUBURAN SHAKLEE

Tercari-cari set kesuburan bagi lelaki & wanita yang berada di pasaran sekarang...
Sudah lama berusaha & berikthiar cara moden & cara tradisional tapi masih hampa lagi...
Pernah alami keguguran kerana kandungan xkuat....
Di sini saya ingin membantu tuan/puan untuk mengatasi masalah anda....
Di samping itu,jangan berputus asa berdoa pada Allah s.w.t..









SET KESUBURAN LELAKI & WANITA

1)ZINC COMPLEX
Zink memberi kesan terhadap pelbagai hormon termasuklah hormon seksual,hormon tiriod,kemandulan bagi lelaki & perempuan,prostat & tiroid yang tidak aktif.Kekurangan zink juga dikatakan antara sebab kemandulan.Istilah yang digunakan adalah ''Below the level of technical sterility''bermaksud di bawah kesuburan'.Ia mempengaruhi bilangan sperma (sperm count) & pergerakan  sperma (sperm motility).Justeru,zink ini memang penting untuk meningkatkan kesuburan.

2)VITALEA
Pengambilan Vitalea adalah bagi memastikan keperluan 12 vitamin & 7 galian yang diperlukan dapat dipenuhi.Kebiasaannya,pengambilan makanan seharian kita tidak dapat memenuhi keperluan ini atas banyak faktor & kekangan.Uniknya,Vitalea @ multivitamin Shaklee mengandungi formula iron yang sangat penting bagi tubuh.

3)B COMPLEX
Memainkan peranan paling penting bagi mengelakkan kemurungan (anti-stress) & membantu untuk menstabilkan hormon.Vitamin B Complex Shaklee ini turut mengandungi Asid Folik & Biotin yang sangat penting untuk pembentukan darah & kestabilan hormon.

4)VITAMIN E 
Vitamin E membantu meningkatkan hormon seks sama ada untuk lelaki mahupun wanita.Keunikan Vitamin E Shaklee adalah kerana ianya turut mengandungi silenium berbanding lambakan Vitamin E lain di pasaran yang dijual berasingan dengan silenium.Ia juga sangat bagus untuk jantung dalam masa yang sama boleh meningkatkan pengeluaran hormon testosteron.

5)GLA COMPLEX
Berperanan membantu mengatasi masalah haid yang tidak teratur & membantu menghasilkan cecair serviks yang subur & berkualiti.Lebih baik dari Primrose Oil.

6)ALFALFA COMPLEX
Alfalfa ini turut dikenali sebagai vitamin cinta.Ia membantu mengatasi rasa ''sakit ketika bersama'',membantu atasi masalah keputihan,haid yang tidak teratur,senggugut & membantu dalam hubungan suami isteri kerana fungsinya seperti herba Kacip Fatimah.

macam mana cara untuk tempahan:-
fb:faezah mohamed said
fb page:Good Health For Life
sms:0175690765
id:1085405

No comments:

Post a Comment