Wednesday 16 July 2014

SET MENYUSU PENGALAMAN SENDIRI

Salam subuh buat semua..Alhamdulillah diberi kesihatan yang baik untuk terus berpuasa walaupun saya menyusukan anak..Pagi ini saya ingin kongsikan pengalaman saya sendiri mengamalkan set menyusu dari Shaklee..

Pada mulanya saya ambil suplemen Alfalfa sahaja untuk memperbanyakkan susu,alhamdulillah semuanya ok..
Tapi bila anak saya timbang sebulan beratnya menurun dari semasa dia lahir..Saya pun musykil,sedangkan anak saya kuat menyusu..Mungkin anak saya xberapa kenyang kot!!Berat semasa lahir 3.14kg,manakala berat semasa 1bulan turun 3.1kg..Nurse pun bising jugakla kenapa berat boleh turun padahal anak kuat menyusu???Saya pun tidak tahu kenapa..Masa itu pun saya kadang-kadang bagi susu formula juga sebab takut anak tak kenyang...Tapi anak saya suka tersedak bila bagi susu dalam botol..

Selepas itu,saya nekad nak mencuba ESP pula untuk memekatkan susu saya & anak saya akan lebih kenyang..Di samping itu,saya nak mencuba ESP ni untuk pulihkan parut-parut jerawat di muka & badan,nak hilangkan parut strechmark di perut..Alhamdulillah hampir sebulan lebih sudah saya amalkan ESP + MILO + AIR SEJUK DALAM PETI...Sangat sedap rasa lemak-lemak.....Dan hasilnya berat anak saya semasa 2bulan 4.5kg,syukur beratnya naik begitu banyak..Nurse pun kata ok,berat & panjangnya 'balance'..

Sekarang saya amalkan sebelum bersahur setiap hari,hasilnya badan rasa bertenaga & kurang rasa lapar & paling BEST susu masih banyak & mencukupi untuk anak saya minum sehingga ke petang..Parut jerawat di badan semakin nak pulih,tetapi di muka semakin bertambah jerawat naik!!Saya tak risau,ini mungkin disebabkan proses 'HEALING CREASIS' berlaku...Buang segala toksin yang banyak melalui jerawat,saya biarkan sahaja & banyakkan minum air putih dalam sehari..Nak hasil terbaik untuk wajah mesti still amalkan suplemen ini...

Saya sangat berpuas hati dengan suplemen yang saya amalkan,tiada rasa sakit pinggang lagi,masalah pembuangan stabil,keputihan saya pun hilang!!!Malah saya boleh turunkan berat badan saya,suami pun tegur 'kurus dah sayang ni'...

------------------------------------------------------------------------------------------------------------



ANAK SAYA SEMASA 1BULAN 3.1KG

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



ANAK SAYA SEMASA 2BULAN 4.5KG

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



SET MENYUSU YANG SAYA AMALKAN

Semakin jatuh cinta dengan suplemen dari Shaklee...

Inginkan seperti saya???Jom cuba!!Dah cuba pasti anda berpuas hati......

Bagaimana nak order SET ini???

fb : faezah mohamed said
pages : good health for life
blog : mamapae.blogspot.com (good health for life)
sms/call/whatsapp : 0163102372 (pae)


No comments:

Post a Comment