Saturday 17 December 2016

Keistimewaan Ostematrix Yang Perlu Anda Ketahui.


Assalamualaikum dan selamat pagi semua.Hari ini Mama Hana nak buat perkongsian tentang keistimewaan
Ostematrix.Supplemen kalsium Shaklee.Penting tau !




Untuk pengetahuan semua,Ostematrix ini wajib diambil,terutamanya wanita sangat sangat digalakkan ambil Ostematrix ini. Dalam ertikata lain wajib sebenarnya untuk jaga kesihatan tulang, gigi dan kesihatan tubuh secara keseluruhan.


Kenapa perlu ambil Ostematrix? Minum susu sahaja tak cukup ke?
Dan apa pula beza Ostemarix ni dengan pil kalsium free kat Klinik Kesihatan tu?


Mari kita lihat ,kenapa pentingnya pengambilan Ostematrix (kalsium) dalam seharian.



  • Ostematrix Mudah Diserap Oleh Tubuh Oleh Tubuh.

Inilah salah satu keistimewaan Ostematrix yang sangat jarang ditemui pada supplemen kalsium lain. Ostematrix mudah diserap oleh badan kerana terdapat magnesium dan Vitamin D di dalamnya. Ini membantu penyerapan kalsium ke dalam tulang dengan lebih maksimum. Pengambilan 4 biji ostematrix setiap hari dapat membekalkan keperluan kalsium harian yang diperlukan iaitu sebanyak 1000mg.


  • Ostematrix 100% Semulajadi

Kesemua produk Shaklee termasuk Ostematrix dijamin 100% menggunakan bahan-bahan semulajadi. Ostematrix dihasilkan daripada  mineral semulajadi dan garam mineral dari laut mati. Ostematrix merupakan kalsium yang larut dalam air dan tidak meninggalkan sisa pada buah pinggang sekaligus bagus untuk semua orang termasuk mereka yang menghidapi penyakit batu karang. Kalsium Ostematrix juga bukan daripada sumber Dolomite atau dari jenis kerang kerangan yang berisiko tinggi untuk dicemari dengan logam berat dan merbahaya.


  • Ostematrix Bukan Sekadar Kalsium

Yang ini  memang selalu kita dengar. Badan kita bukan sekadar memerlukan kalsium tetapi teman teman baik kalsium yang lain agar penyerapan kalsium ke dalam tubuh dapat dimaksimumkan sebaik mungkin. Ostematrix Shaklee didatangkan khas bersama mineral  lain yang diperlukan oleh tubuh seperti  magnesium, Vitamin D, Zinc, Copper, Boron yang diperlukan untuk  membantu meningkatkan metabolisme tulang sekaligus memampatkan jisim tulang.


  • Ostematrix Diserap Oleh Tulang Dalam Tempoh 12 Jam

Ujian klinikal membuktikan bahawa kalsium daripada Ostematrix dapat diserap sepenuhnya hanya dalam tempoh 12 jam. Inilah yang kita cari dan harapkan. Kerana itu jugalah ramai yang dapat menikmati khasiat kalsium ini dalam tempoh yang singkat seperti yang menghidapi semebelit, kekejangan dan sebagainya. Bila dah alami dan merasai khasiatnya, sebab itulah ramai yang terus setia dan setia dengan Ostematrix.


Ibu hamil , ibu berpantang dan ibu menyusu sangat-sangat digalakkan ambil Ostematrix ini.

Di mana boleh dapatkan Ostematrix ni ?
Boleh hubungi saya :

Wasup 0175690765
Cod sekitar Balakong dan penghantaran ke seluruh Malaysia.


No comments:

Post a Comment