Monday 15 December 2014

PENCUCI LEMBUT DI TANGAN DENGAN DISH WASH CONCENTRATE

Seringkali kita mencuci pinggan mangkuk pastinya tangan akan terasa kasar selepas membuat cucian kan??

Ada juga sesetengah orang akan terasa tangan panas selepas membuat cucian pinggan mangkuk...

Bagi saya kedua-duanya memang YEA!Saya sendiri selepas mencuci pinggan mangkuk terasa tangan kasar sangat dan panas.Pernah juga sampai satu tahap tangan mengelupas.

Dengan ini saya ingin memperkenalkan kepada anda atau semua suri rumah yang mengalami masalah seperti ini boleh cuba mengguna dish wash concentrate dari Shaklee.



                  handal menanggalkan minyak pada pinggan mangkuk dengan cucian tangan



GET CLEAN DISH WASH ternyata :

#lembut di tangan

#semulajadi,berasaskan tumbuh-tumbuhan

#tahan lama kerana kepekatannya

#menjadikan pinggan bersih berkilau

#hanya beberapa titisan dapat mencuci timbunan pinggan mangkuk di dalam sinki






Tahukah anda ??

Sesetengah pencuci pinggan mangkuk mengandungi surfaktan yang berasaskan petroleum dan bahan pencuci seperti Diethanolamine dan sodium dedecylbenzensulfonate.Kedua-dua kandungan tersebut boleh merengsakan kulit dan mata.


Dish Wash Concentrate

Selamat 

-tidak bertoksik
-hipoalergenik
-lembut ditangan
-pH seimbang


Berkesan

-amat berkesan untuk menanggalkan kotoran berminyak
-formula pekatan yang hanya sedikit diperlukan untuk mencuci pinggan mangkuk yyang lebih banyak
-buih sabun yang lebih tahan lama


Mesra Alam

-ramuan semulajadi yang diekstrak daripada jagung dan kelapa
-biorosot
-tanpa fosfat
-bungkusan boleh dikitar semula
-tanpa bahan pewarna
-selamat untuk sistem septik dan pembentungan




Sejak saya menggunakan Hand Dish Wash ni saya sudah rasa perubahan pada tangan saya sendiri,tidak lagi terasa panas malah tangan terasa lembut je..Kini saya tidak perlu risau lagi dengan adanya pencuci yang lembut di tangan..Dengan kepekatannya dapat menjimatkan,tidak macam pencuci pinggan mangkuk yang lain gunakan banyak sehingga dalam sebulan perlu 2-3 kali akan membeli sabun untuk mencuci pinggan mangkuk..


1 botol hanya RM28.00 SAHAJA dan tahan BERBULAN-BULAN




                              untuk sebarang pertanyaan boleh hubungi saya :

                     faezah 0175690765  sms/call/whatsapp/wechat/telegram

                   fb : faezah mohamed said  fb pages : pengedar shaklee balakong



No comments:

Post a Comment