Tuesday 26 August 2014

GLA COMPLEX BANTU KESUBURAN


Selamat malam semua...Anak tengah tidur ambil kesempatan nak kongsikan entry pasal GLA Complex...
Tambahan pula tengah promosi bulan ini & hanya tinggal beberapa hari sahaja promosi akan tamat..

Perkongsian pengalaman saya sendiri...First ambil set shaklee selepas kahwin dengan niat beli untuk stabilkan period!Saya memang sejak remaja lagi period xstabil...Bermacam-macam ubat saya ambil antaranya ubat klinik & ubat beli di farmasi..Bila makan ubat tu..alhamdulillah stabil..Sehingga ke zaman anak dara sampaila dah kahwin still period xstabil..Sampaila saya jumpa KAK ROSE teringin nak mencuba set stabilkan period & usaha nak hamil...

Sejak makan set ini keputihan mula berkurangan..sakit pinggang dah ok & sakit kepala pun berkurangan...Tanpa saya sedari,rupa-rupanya saya dah hamil..Alhamdulillah syukur dengan rezeki yang Allah beri pada saya & suami..Selain itu,saya juga xputus-putus berdoa agar dikurniakan cahayamata secepat yang mungkin...Alhamdulillah syukur niat nak stabilkan period dapat rezeki pula hamil...

Bagi sesiapa yang belum hamil & ingin hamil bolehla mencuba set kesuburan dari Shaklee..Disamping itu yang mana ada masalah dalaman wanita seperti period xstabil,senggugut teruk & ada masalah kesuburan rawatlah ia dahulu..Set dari Shaklee ada....Selepas itu barulah ikhtiar dalam usaha nak hamil..






ingin dapatkan harga yang lebih murah??
jom join ahli di bawah saya...

fb : faezah mohamed said
fb pages : good health for life
sms/whatsapp : 0163102372

No comments:

Post a Comment